ФІЛОСОФІЯ РИССОРДЖИМЕНТО В ТВОРЧОСТІ ДЖУЗЕППЕ ВЕРДІ

Автор(и)

  • I. V. Tsebriy
  • S. V. Melechko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-1443.2016.36.175096

Ключові слова:

Рисорджименто, оперне мистецтво, плюралізм, незалежність, корумпований розум, атавізм, художній задум, «Набукко», Джузеппе Верді

Анотація

У статті доведено, що спадщина Джузеппе Верді стала найвищим злетом філософії Рисорджименто в мистецтві, втіленням її основних ідеалів. Зважаючи на те, що провідним жанром італійської культури першої половини ХІХ століття була опера, її театральні підмостки стали трибуною для вираження патріотичних настроїв і політичних переконань суспільства. У даному контексті твори композиторів Джакомо Россіні, Вінченцо Белліні й Джузеппе Верді представлялись рушійними чинниками італійського визвольного руху.

Посилання

Bibikhin V. V. Novyi renessans / pod. red. L. M. Surisa. Moskva, 2015. 502 s.

Berlin I. Filosofiia svobody. Evropa. URL: https://books.google.com.ua/ filosofiia+Risordzhimento

Opernoe tvorchestvo Dzh. Verdi. Sto oper / red. sost. M. Druskin. Moskva: Muzyka, 1971. S. 118 168.

Reale Dzh. Zapadnaia filosofiia ot istokov do nashikh dnei : v 2 t. Sankt-Peterburg: TOO TK “Petropolis”, 1994. T. 1. 315 s.

Turkevych V. Opera “Nabukko” Dzhuzeppe Verdi yak kulminatsiia Rysordzhymento pershoi polovyny XIX stolittia. Kyiv: “AS”, 1993 16 s.

Shevakin G. G. Italianskie filosofskie zhurnaly pervoi poloviny XX v. Istoriko-filosofskii ezhegodnik’2011. 2012. S. 268 277.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ЕСТЕТИКА