ХРИСТИЯНСЬКІ ПРИНЦИПИ СТРУКТУРНОЇ АНТРОПОЛОГІЇ

Автор(и)

  • I. V. Usanov
  • L. A. Usanovа

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-1443.2016.35.175150

Ключові слова:

християнська антропологія, особистість, маска, образ, маргінальність, символізм, зворотна перспектива, самоідентичність

Анотація

У статті аналізується антропологічна проблема здійснення особистісної сутності людини, яка обумовлена образом її досягнення. Розглядаються принципи організації смислового простору, серед них – позиція Я, яка зміщуючись переорієнтовує і простір свого існування. Способом від/присутності є погляд, яким особистість задає себе, входить у світ речей, символічно їх означує/ переозначує, актуалізуючи в речах особливі властивості, визначені особистісною позицією. Фокус відношення Я – світ задає межі вияву невиявного в явному, породжуючи парадоксальність особистісного смислового простору.

Посилання

Losev A. F. Eros u Platona. Losev A. F. Bytie – imia – kosmos. Moskva : Mysl, 1993. S. 31-60.

Ioann (Ziziulas) Mitr. Lichnostnost i bytie / per. s angl. s. Chursanova. Bogoslovskii sbornik. Moskva : Izd-vo Pravoslavnogo Sviato-Tikhonovskogo Bogoslovskogo Instituta, 2002. Vyp. X. S. 22-50.

Zubov A. B. Istoriia religii. Kn. 1: Doistoricheskie i vneistoricheskie religii : kurs lektcii. Moskva, 1997. 344 s.

Bibikhin V. V. Apokalipsis. Iskusstvo kino. 1997. No. 1. URL: http://kinoart.ru/archive/1997/01/n1-article18

Diakov A. V. Filosofiia post-strukturalizma vo Frantcii. Niu-Iork : Izd- vo “Severnyi Krest”, 2008. 364 s.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

РЕЛІГІЄЗНАВСТВО