ПОСТПРАВДА ЯК НЕДІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ В УМОВАХ АКСІОЛОГІЧНОГО КОНФЛІКТУ

Автор(и)

  • T. Hlushko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-1443.2019.42.202248

Ключові слова:

ппостправда, аксіологічний конфлікт, конфлікт

Анотація

Сучасна людина не лише інформаційно, а й психологічно залежна від медіаресурсів. Ні для кого не секрет, що саме останні вибудовують архітектоніку нашої постмодерної реальності засобами розстановки смислових акцентів, а іноді, навіть, й шляхом викривлення змісту реальних подій. Медіа-технології стали провідним засобом виробництва інформації та продукування тих психологічних настанов, що визначають суспільну реакцію на події. Відповідно, медіа стали найбільш впливовим інструментом контролю та маніпуляції й фактично визначають ієрархію суспільних цінностей. Це означає, що йдеться не тільки про безпосередній вплив на громадську думку, а й про заклик до відповідних реакцій та дій.

Посилання

Bower B. (2012). The Hot and Cold of Priming. Science news, Vol. 181, 10, 26. Retrieved from http://old-classes.design4complexity.com/7702-F12/surveyinterviews/The%20Hot%20And%20Cold%20Of%20Priming%20-%20Science%20News.html

Levitin D., & Terenteva O. V. (Ed.). (2018). Putevoditel po lzhi. Kriticheskoe myshlenie v epokhu postpravdy [Guide-book on a lie. Critical thought in the epoch of post-true]. Moskva: Mann, Ivanov i Ferber [in Russian].

Makliuen M. & Nikolaeva V. (Trans.) (2003). Ponimanie Media: Vneshnie rasshireniia cheloveka [Understanding of Medias: External expansions of man]. Moskva: “KANON-press-Tc” [in Russian].

Popova O. V. (Ed.). (2018). “Politika postpravdy” i populizm: kollektivnaia monografiia [“Policy of post-true” and populizm: collective monograph]. Sankt-Peterburg: Skifiia-print [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ