ФУНКЦІЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ У СВІТІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-1443.2019.42.202373Анотація
Визначаючи роль вчителя у сучасному суспільстві, необхідно розглядати громадянина і особу в системі суспільних відносин. Система освіти як соціальний інститут виконує особливу функцію: здійснює своєчасну і адекватну підготовку людей до повноцінного функціонування в суспільстві. Вона є одним із важливих факторів соціалізації людей. Для системи освіти як соціального інституту характерними є риси: спеціальні соціальні функції навчання та виховання, що підпорядковані суспільним потребам; організація та форми закладів освіти; професіонали, що забезпечують функціонування цього інституту; регулятори функціонування закладів освіти та суб’єктів освітянської діяльності; цілі та методи освітянської діяльності; систематична реалізація соціалізації а також визначений зміст освіти та інше.Посилання
Bzhezinskii Z., & Uralskaia O. Iu. (Trans.) (2009). Velikaia shakhmatnaia doska [The Grand Chessboard]. Moskva: Izd-vo Mezhdunarodnye otnosheniia [in Russian].
Khantington S., Velimeeva T., & Novikova Iu. (Trans.) (2003). Stolknovenie tcivilizatcii [Collision of civilizations]. Moskva: OOO “Izdatelstvo AST” [in Russian].
Lartcev V. S. (2003). Formirovanie lichnosti: determinanty, problemy, perspektivy (sotcialno-filosofskii analiz) [Forming of personality: determinanty, problems, prospects (social-philosophical analysis)]. (PhD dissertation). Institut filosofii imeni G. S. Skovorody NAN Ukrainy. Kiev, [in Russian].
Markov B. (2008). Kultura povsednevnosti [Culture of daily occurrence]. Sankt-Peterburg: Piter [in Russian].
Skotna N. V. (2005). Osoba v rozkolotii tsyvilizatsii: svitohliad, problemy osvity i vykhovannia [A person is in the split civilization: world view, problems of education and education]. (PhD dissertation). APN Ukrainy; Instytut vyshchoi osvity. Kyiv [in Ukrainian].