МУЗИЧНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: ФІЛОСОФСЬКО-ПРАКСЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНИЙ КОНЦЕПТ ДОСЛІДЖЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-1443.2017.37.173213Ключові слова:
філософія освіти, музична освіта, мистецтво, культура, духовність, праксеологіяАнотація
У статті підлягає розгляду філософсько-праксеологічний ви- мір музичної освіти в Україні, актуальність та доцільність дано- го напрямку дослідження в контексті пошуку шляхів оптимально- го розвитку сучасного соціокультурного середовища.Посилання
Andrushchenko V., Peredbors’ka I. Filosofiya osvity : nav.posib. Kyiv : Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 2009. 329 s.
Kyyanovs’ka L. Muzykoznavstvo yak prykladna nauka. Mystets’ki obriyi. Kyiv : Kompas, 2005. S. 181 – 189.
Kolesnykova I. Pedahohichna prakseolohiya. Moskva : Akademiya, 2005. 256 s.
Konoval’chuk I. Holovni zavdannya ta mozhlyvosti prakseolohiyi u rozrobtsi tekhnolohiy realizatsiyi innovatsiy u zahal’noosvitnikh navchal’nykh zakladakh Ukrayins’ka polonistyka. Pedahohichni doslidzhennya. 2013. Vyp.10. S. 170‒177.
L’ovkina O. Henezys prakseolohichnykh idey: istoryko-filosofs’kyy kontekst. Filosofs’ki obriyi. 2012. No 27. S. 4–12.
Masol L. Vprovadzhennya novykh prohram z mystetstva i khudozhn’oyi kul’tury. Mystetstvo i osvita. 2001. No3. S.27‒30.
Natsional’na stratehiya rozvytku osvity v Ukrayini na 2012–2020 roky. URL: www/mon/gov/ua/images/files/…/4455/ pdf 40
Prytula B. Suchasni problemy muzychno-estetychnoho vykhovannya v Ukrayini. Naukovi zapysky. Seriya: Pedahohichni nauky. Kirovohrad : RVTs KDPU im. V. Vynnychenka, 2001. Vyp. 36. S.122–126.
Prohrama dlya zahal’noosvitnikh navchal’nykh zakladiv “Muzychne mystetstvo 5-8 klasy” / avt.kol. B. Fil’ts, L. Masol ta in. Mystetstvo i osvita. 2005. No 3. S. 2‒7.
Khramov V. Naukova spadshchyna T. Kotarbin’s’koho (Do 100-richchya z dnya narodzhennya myslytelya). Filosofs’ka dumka. 1987. No 1. S. 78‒85.