МИСТЕЦТВО СПІЛКУВАННЯ СОЛІСТА Й АКОМПАНІАТОРА У ВІТЧИЗНЯНОМУ ВИКОНАВСТВІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-1443.2017.38.174760Ключові слова:
вітчизняне виконавство, акомпаніатор, вокаліст, творчі взаємовідносини, інтерпретаціяАнотація
У статті здійснено аналіз можливостей мистецтва спілкування соліста й акомпаніатора на матеріалах історії вітчизняного виконавства. Аналізуючи проблеми, які можуть виникнути на кожному етапі роботи, автор статті намагається показати шляхи їх подолання, познайомити з «евристичними» відкриттями, дати поради починаючим акомпаніаторам, яким належить працювати з вокалістами в навчальних закладах ІІІ ‒ ІVрівня акредитації ‒ музичних інститутах, консерваторіях, музичних академіях.Посилання
Bagadurov V. A. Ocherki s istorii vokalnoi pedagogiki. Moskva: Muzgiz,1956. 286 s.
Barenboim M. L. Voprosy fortepiannoi pedagogiki i ispolnitelstva. Leningrad: Iskusstvo, 1969. 148 s.
Valdengo D. Ia pel s Toskanini. Leningrad: Muzika, 1989. 122 s.
Geiringer K. Iogannes Brams. Moskva: Muzika, 1965. 308 s.
Yevtushenko D. Pytannia vokalnoi pedahohiky. Kyiv: Mystetstvo, 1963. 212 s.
Zdanovich A. P. Nekotorye voprosy metodiki. Moskva: Muzika, 1965. 318 s.
Liublinskii A. A. Teoriia i praktika akkompanementa. Leningrad: Iskusstvo, 1972. 172 s.
Maikapar S. M. Gody ucheby. Moskva; Leningrad: Iskusstvo, 1938. 288 s.
Nazarenko V. K. Iskusstvo peniia. Moskva: Muzgiz, 1948. 206 s.
Nesterenko E. Razmyshleniia o professii. Moskva: Iskusstvo, 1985. 238 s.
Sheiko R. Elena Obraztcova. Zapiski v doroge. Dialogi. Moskva: Iskusstvo, 1983. 156 s.
Shenderovich E. V akompanіatorskomom klasse. Moskva: Muzika, 1996. 88 s.
Shenderovich E. V. O preodolenii pianisticheskikh trudnostei. Moskva: Muzika, 1987. 174 s.