КОМУНІКАТИВНА РАЦІОНАЛЬНІСТЬ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-1443.2016.35.175144Ключові слова:
комунікаційна раціональність, філософія освіти, трансцендентальна прагматика, дискурсивна етика, цінностіАнотація
Автор доводить, що в умовах глобалізації ринкова мова узагальнює всі міжлюдські відносини через схему егоїстичної орієнтації персон, через власні преференції кожного, тому соціальний зв’язок, заснований на взаємному визнанні, не вкладається у поняття договору чи раціонального вибору. Відповідно актуалізується необхідність звернення філософії освіти до студій, пов’язаних з сучасними пошуками етики для сучасного світу, зокрема з проектом практичної комунікативної філософії освіти.Посилання
Luk’ianets V. S., Kravchenko O. M., Ozadovska L. V. Suchasnyi filosofskyi dyskurs: Onovlennia metodolohichnoi kultury : monohrafiia. Kyiv, 2000. 304 s.
Yermolenko A. M. Komunikatyvna praktychna filosofiia. Kyiv : Libra, 1999. 488 s.
Apel K. O. Transformatciia filosofii / [per. V. Kurennogo, B. Skuratova]. Moskva : Logos, 2001. 344 c.
##submission.downloads##
Як цитувати
Melnyk, O. E. (2019). КОМУНІКАТИВНА РАЦІОНАЛЬНІСТЬ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ. Філософські обрії, (35), 150–161. https://doi.org/10.33989/2075-1443.2016.35.175144
Номер
Розділ
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ