ХРИСТИЯНСЬКІ ПРИНЦИПИ СТРУКТУРНОЇ АНТРОПОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-1443.2016.35.175150Ключові слова:
християнська антропологія, особистість, маска, образ, маргінальність, символізм, зворотна перспектива, самоідентичністьАнотація
У статті аналізується антропологічна проблема здійснення особистісної сутності людини, яка обумовлена образом її досягнення. Розглядаються принципи організації смислового простору, серед них – позиція Я, яка зміщуючись переорієнтовує і простір свого існування. Способом від/присутності є погляд, яким особистість задає себе, входить у світ речей, символічно їх означує/ переозначує, актуалізуючи в речах особливі властивості, визначені особистісною позицією. Фокус відношення Я – світ задає межі вияву невиявного в явному, породжуючи парадоксальність особистісного смислового простору.Посилання
Losev A. F. Eros u Platona. Losev A. F. Bytie – imia – kosmos. Moskva : Mysl, 1993. S. 31-60.
Ioann (Ziziulas) Mitr. Lichnostnost i bytie / per. s angl. s. Chursanova. Bogoslovskii sbornik. Moskva : Izd-vo Pravoslavnogo Sviato-Tikhonovskogo Bogoslovskogo Instituta, 2002. Vyp. X. S. 22-50.
Zubov A. B. Istoriia religii. Kn. 1: Doistoricheskie i vneistoricheskie religii : kurs lektcii. Moskva, 1997. 344 s.
Bibikhin V. V. Apokalipsis. Iskusstvo kino. 1997. No. 1. URL: http://kinoart.ru/archive/1997/01/n1-article18
Diakov A. V. Filosofiia post-strukturalizma vo Frantcii. Niu-Iork : Izd- vo “Severnyi Krest”, 2008. 364 s.
##submission.downloads##
Як цитувати
Usanov, I. V., & Usanovа L. A. (2019). ХРИСТИЯНСЬКІ ПРИНЦИПИ СТРУКТУРНОЇ АНТРОПОЛОГІЇ. Філософські обрії, (35), 203–211. https://doi.org/10.33989/2075-1443.2016.35.175150
Номер
Розділ
РЕЛІГІЄЗНАВСТВО