ФЕНОМЕН ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • I. Skyba
  • S. Ordenov
  • N. Chenbai

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-1443.2019.42.202338

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, ІКТ

Анотація

Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) нині стрімко розвиваються. Практично неможливо уявити собі сферу соціального життя, в якій упровадження ІКТ не було б однією із сучасних тенденцій розвитку. Термін «інформаційно-комунікаційні технології» (ІКТ) набув широкого використання на початку третього тисячоліття, знаменуючи якісно новий етап розвитку і застосування обчислювальної техніки. Він пов’язаний з об’єднанням комплексу ресурсів у єдине середовище, що дозволяє оперативно працювати з інформацією і взаємодіяти за допомогою засобів електронної комунікації.

Наприкінці ХХ ст., як справедливо зауважує О. Боброва (Боброва, 2010), термін «інформаційно-комунікаційні технології» вживався поряд із такими термінами, як «комп’ютерні технології» та «інформаційні технології», а також «нові інформаційні технології», причому, значення цих термінів могли не співпадати.

Посилання

Bobrova E. A. (2010). Informatcionno-kommunikatcionnye tekhnologii v deiatelnosti biblioteki vuza [Information and communication technologies in the activity of the university library]. Kemerovo: : KemGUKI [in Russian].

Fominykh N. Yu. (2010). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv filolohichnykh spetsialnostei do zastosuvannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii [Prepara- tion of future teachers of philological specialties for the application of infor- mation and communication technologies] (Extended abstract of PhD disserta- tion). Yalta [in Ukrainian].

Information and Communication Technology in Education (2002) : A Curriculum for Schools and Programme of Teacher Development, Division of Higher Education. UNESCO 2002. Printed in France.

Krymskyi S. B. (2010). Mezha tysiacholit – zmina vymiriv istorii [Millennium - changing dimensions of history]. In Pro sofiinist, pravdu, smysly liudskoho buttia [On the sophistication, the truth, the meanings of human existence] (pp. 273-289). Kyiv [in Ukrainian].

Liakh V. V., Pazenok V. S., Liubyvyi Ya. V., Raida K. Yu., Fedorchenko V. K., Yosypenko O. M., … & Bezukladnikov Yu. O. (Eds.). (2009). Informatsiine suspilstvo u sotsialno-filosofskii retrospektyvi ta perspektyvi [Information society in social and philosophical retrospect and perspective] Kyiv: TOV “XXI stolittia: dialoh kultur” [in Ukrainian].

Shybeniuk M. O. (2008). Formuvannia informatsiinoi kultury i vprovadzhennia tekhnolohichnykh innovatsii v osvitu [Formation of information culture and introduction of technological innovations in education]. In Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia u pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy [Modern information technologies and innovative teaching methods in the training of specialists: methodology, theory, experience, problems] (Vol. 18. pp. 44-48). Kyiv ; Vinnytsia: DOV “Vinnytsia” [in Ukrainian].

Znachenko O. P. (2005). Formuvannia informatsiinoi kultury maibutnikh uchyteliv humanitarnykh dystsyplin [Formation of information culture of future teachers of humanities] (Extended abstract of PhD dissertation). Kyiv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ