ІНФОРМАТИЗАЦІЯ,ГЛОБАЛІЗАЦІЯ І МУЛЬТИКУЛЬТУРИЗАЦІЯ ЯК ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ПОСТМОДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-1443.2019.42.202348Ключові слова:
інформатизація, глобалізація, і мультикультуризація, постмодерна ідентичністьАнотація
Динаміка постмодерної ідентичності визначається трьома взаємопов’язаними соціальними процесами: інформатизацією, глобалізацією і мультикультуризацією. Ці світові процеси ще не є завершеними, їх сутність залишається невизначеною. Такою ж незавершеною та фраг- ментарною є і постмодерна ідентичність, тим більше, що вона не має націленості. Незважаючи на це, можна стверджувати, що ідентичність інформаційної ери спирається в більшості випадків не на ототожнення із соціальними спільнотами, а на комунікативні дискурси самостей.
Посилання
Bauman Z. & Inozemtcev V. L. (Trans.). (2002). Individualizirovannoe obshchestvo [Individualized society]. Moskva: Logos [in Russian].
Kozlovskyi V. P. (2005). Multykulturalizm yak «kinets istorii»: vymiry novoho nihilizmu [Multiculturalism as the “end of history”: dimensions of the new nihilism]. Kontseptsiia multy-kulturalizmu [The concept of multi-culturalism] (pp. 97-127). Kyiv: Stylos [in Ukrainian].