ПЕРСПЕКТИВИ ЗНАННЯ І ОСВІТИ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СВІТІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-1443.2019.42.202391Ключові слова:
знання, освіта, інформаційний світАнотація
Величезна кількість альтернативних традиційної моделі освіти різноманітних концепцій, що виникли останнім часом, свідчать про її хронічну кризу. Однією з популярних сучасних альтернатив виступає «smart-освіта», яка виникає внаслідок необхідності існувати в умовах прискореного зростання і циркуляції інформаційних потоків. Різноманітні образи «smart-освіти» або «smart-суспільства» викликані тією колосальної роллю, яку відіграють сучасні інформаційні технології в процесі організації соціального простору. У більшості публікацій, присвячених цій проблемі, «smart-освіта» постає міцно пов’язаною з інформацією. Саме надлишок останньої перетворює «smart-технології» в такий затребуваний елемент сучасного життя.
Посилання
Kolodiuk A. V. (2005). Informatsiine suspilstvo: suchasnyi stan ta perspektyvy rozvytku v Ukraini [Information society: current state and prospects of development in Ukraine] (Extended abstract of PhD dissertation). Kyiv [in Ukrainian].