«СУСПІЛЬСТВО ЕКРАНА» ЯК ВАРІАЦІЯ ВІЗУАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • V. Voshchenko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-1443.2019.42.202412

Ключові слова:

культура, візуальна культура, суспільство екрана

Анотація

Ми живемо в епоху постмодерністської реальності, яка не піддається спробам її змінити та не укладається в жодні теоретичні схеми. Постмодернізм можна розуміти як свого роду культурний настрій із властивою йому відсутністю всіляких абсолютів, постійних констант або фундаментів. Крім цього, найновіші аудіовізуальні й комп’ютерні технології сприяють створенню у свідомості споживача інформації ілюзії, що сприймається й відчувається як достовірна та реальна подія, яка замінює дійсність. Культуру постмодернізму можна назвати також візуальною; вона виражається в наочних образах та охоплює дослідження теорії кіно, теорії телебачення, відеоігор, коміксів, образотворчого мистецтва, перформативних мистецтв і нових медій, реклами в Інтернеті, і будь-яких інших носіїв, де вирішальну роль відіграє візуальний компонент.

Посилання

Bodriiiar Zh. (2000). Kseroks i beskonechnost [Xerox and infinity]. In Prozrachnost Zla [Transparency of Evil ](pp. 75-87). Moskva: Dobrosvet [in Russian].

Briukhovetska O. V. (2018). Vizualnyi povorot u kulturi i kulturolohii [A visual twist in culture and cultural studies]. Retrieved from:http://ekmair.ukma.edu.ua/bitstream/handle/123456789/15232/Briukhovetska_Vizualnyi_povorot_u_kulturi_i_kulturolohii.pdf?sequence=1&isAllowed=y [in Ukrainian].

Teoriia i teoretyky kino [Film theory and theorists]. (2010). Retrieved from: https://pidruchniki.com/86803/kulturologiya/teoriya_teoretiki_kino [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Voshchenko, V. (2019). «СУСПІЛЬСТВО ЕКРАНА» ЯК ВАРІАЦІЯ ВІЗУАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ. Філософські обрії, (42), 209–212. https://doi.org/10.33989/2075-1443.2019.42.202412

Номер

Розділ

КУЛЬТУРА І МИСТЕЦТВО В ІНФОРМАЦІЙНУ ДОБУ