ІДЕНТИЧНІСТЬ У КОНТЕКСТІ ВИДОВИЩНИХ ФОРМ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-1443.2024.48.308044Ключові слова:
ідентичність, «часткова» ідентичність, ідентифікація, масова комунікація, видовищна форма, імідж, стиль життя, брендАнотація
У статті здійснений аналіз феномену ідентичності в контексті видовищних форм масової комунікації. Висунута гіпотеза стосовно того, що сучасні технології створення масової візуальної продукції націлені на виробництво специфічних образів (іміджів, брендів, стилів життя), звернених до «фрагменту» особистості. Тим самим у контексті видовищних форм масової комунікації штучно створюється феномен «часткової» ідентичності через уніфікацію особистих сенсів та перетворення їх у споживацький смисл.
Посилання
Baudrillard, J., Foss, P., Patton P., & Johnston, J. (Trans.). (2016). In the Shadow of the Silent Majorities, Or, the End of the Social and Other Essays. New York City: New York. Columbia University.
Gadamer, H.-G. (2006). Truth and Metod. London; New York: Sheed & Ward Ltd and the Continuum Publishing Group.
Lyotard, J.-F. (1984). The Postmodern Condition: A Report on Knowledge. Theory and History of Literature (Vol. 10. pp. 1-135). Manchester University Press. Retrieved from https://monoskop.org/images/e/e0/Lyotard_Jean Francois_The_Postmodern_Condition_A_Report_on_Knowledge.pdf
Ricouer, P., McLaughlin, K., & Pellauer, D. (Trans.). (1990). Time and Narrative (Vol. 1). University of Chicago Press.